duminică, 15 noiembrie 2009

Impas În Nori De-Oximoron

Plângi, parfum de moi petale!
Rumeni stropi de mângâiere
Agitaţi-mă-n suspin...
Râd aprinsele trotuare
Desfătând o revelaţie;
Paşii ning dezamăgire
Fumegând albastrul chin.

Când din gloria unei lupte
Pierd teren, visând neşansă,
Cumpăr căi de nepăsare...
Căci din sărata zgârcenie
Ce-n iubire-şi sapă cuibul
Mi-am vândut zile senine
Îndulcind falsa speranţă.

Struguri trişti alungă setea
Pregătind o deflagraţie
Din pahar renasc impresii
Ce-n scântei par să se scalde
Ale mele reci iluzii...
Sentimente de iubire
Ce-ngheţau fierbând durerea
Unor veştede confuzii...

Din adâncul vid al vieţii
Brusc renaşte o dorinţă;
Un miraj accelerat
Mă răpune-n taina urii...
E o flacără lichidă
Ce îmi spală fericirea
Şi mă face....vinovat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu